Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Απιστίες

"Μια νύχτα ο άντρας ρωτάει τη γυναίκα του. -Αγάπη μου να σου κάνω μια ερώτηση αλλά θα μου πείς την αλήθεια, - Με έχεις απατήσει ποτέ;. -Την αλήθεια λέει η γυναίκα του, - 3 φορές, -Αλλά να ξέρεις το έχω κάνει μόνο για το καλό σου. -Πότε ήταν η πρώτη φορα λέει ο άντρας. -Θυμάσαι όταν θα έμπαινες στη φυλακή. -Ναι λέει ο άντρας...
Ε δεν μπήκες γιατί πήγα εγώ με τον δικαστή. -Καλά τότε αφου το έκανες για το καλό μου, τη δεύτερη φορά όμως;. -Θυμάσαι όταν έγινες γυμνασιάρχης λέει η γυναίκα του. -Ναι λέει ο άντρας. -Ε γιαυτό έγινες επειδή πήγα με τον υπεύθυνο διορισμού. -Καλά λέει ο άντρας και πάλι το έκανες για το καλό μου, -Την τρίτη φορά όμως;. -Θυμάσαι όταν έγινες βουλευτής;. -Θυμάμαι λέει ο άντρας. -Ε τότε θα θυμάσαι ότι ήθελες ακόμη 2000 ψήφους για να βγείς."

Δεν υπάρχουν σχόλια: